چرا در همراه من میزنه خطا در برقراری ارتباط

اگر خطا نشان دهنده HSTS، گواهینامه های حریم خصوصی یا نام های نامعتبر است، مراحل زیر را امتحان کنید:

مرحله ۱: به سیستم پورتال وارد شوید

شبکه‌های Wi-Fi در مکان‌هایی مانند کافه‌ها یا فرودگاه‌ها از شما می‌خواهند که وارد شوید. برای دیدن صفحه ورود، به صفحه ای بروید که از http:// استفاده می کند.

به وب سایتی بروید که با http:// شروع می شود، مانند http://example.com.

در صفحه ورود به سیستم که باز می شود، برای استفاده از اینترنت وارد شوید.

مرحله ۲: صفحه وب را در حالت ناشناس باز کنید (فقط برای رایانه)

صفحه مورد نظر را در یک پنجره ناشناس باز کنید.

اگر پنجره باز شود، یک برنامه افزودنی کروم به درستی کار نمی کند. برای رفع خطا افزونه را غیرفعال کنید. با نحوه غیرفعال کردن افزونه های کروم آشنا شوید.

مرحله ۳: سیستم عامل را به‌روزرسانی کنید

مطمئن شوید که سیستم عامل دستگاه شما ویندوز، مک یا سیستم عامل به روز دیگری است.

مرحله ۴: ضدویروس را موقتاً خاموش کنید

اگر نرم افزار آنتی ویروسی داشته باشید که «حفاظت HTTPS» یا «اسکن HTTPS» را ارائه می دهد، این خطا را مشاهده خواهید کرد. آنتی ویروس از ایجاد امنیت کروم جلوگیری می کند.

برای حل مشکل، نرم افزار آنتی ویروس را غیرفعال کنید. اگر صفحه بعد از غیرفعال کردن نرم افزار کار می کند، هنگام استفاده از سایت های امن، نرم افزار را غیرفعال کنید.

فراموش نکنید که پس از اتمام کار، برنامه آنتی ویروس را دوباره فعال کنید.

مرحله 5: دریافت راهنمایی بیشتر

اگر خطا ادامه داشت، با مالک وب سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از تالار گفتمان راهنمای Chrome کمک بگیرید.

مشترکین همراه اول می توانند با استفاده از اپلیکیشن My Mobile به ساده ترین شکل ممکن از بسیاری از خدمات این اپراتور استفاده کنند. گاهی اوقات کاربران هنگام استفاده از این برنامه متوجه خطا می شوند. با استفاده از روش های مختلف می توانید این خطاها را برطرف کنید. در این مقاله Enzel Web قصد داریم 18 روش برای رفع مشکل برنامه My Mobile در اندروید را آموزش دهیم.

گوشی من چه مشکلی دارد؟ روش های حل آن

چگونه برنامه MCI خود را عیب یابی کنم

اپلیکیشن MY MCI یا MY MCI نرم افزاری است که مشترکین همراه اول می توانند برای استفاده از خدمات اپراتور همراه اول از آن استفاده کنند. در برخی موارد این برنامه دارای مشکلاتی است که با استفاده از روش های مختلف می توانید آنها را برطرف کنید. در این مقاله انزل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل اپلیکیشن موبایل خود را به شما آموزش دهیم. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

توجه: برخی از مراحل ذکر شده ممکن است در گوشی های مختلف کمی متفاوت باشد. به طور کلی، روش ها مشابه هستند و ممکن است نام برخی از قسمت ها متفاوت باشد.

با راه اندازی مجدد گوشی، خطای برنامه موبایل من را برطرف کنید

برای رفع این یوزر در سیستم وجود ندارد دوست من ابتدا گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید. بسیاری از خطاها با این کار ساده حل خواهند شد.

خطای برنامه موبایل من به دلیل اینترنت

از آنجایی که برای استفاده از این برنامه باید تلفن خود را به اینترنت متصل کنید، اتصال Wi-Fi یا داده خود را بررسی کنید. ممکن است اینترنت قطع شده باشد یا برنامه شما منقضی شده باشد. برنامه دیگری مانند Chrome را باز کنید، چیزی را جستجو کنید و وضعیت اینترنت را بررسی کنید. گاهی اوقات سرعت بسیار پایین اینترنت باعث ایجاد مشکل در سیستم تلفن همراه من می شود.

با حذف برنامه‌های مسدودکننده تماس، مشکل خطای برنامه تلفن من را برطرف کنید

راه دیگری برای حل مشکل سیستم موبایل من وجود دارد. اگر از برنامه هایی استفاده می کنید که تماس ها و پیامک ها را غیرفعال می کنند، آنها را بررسی کنید. اگر برنامه یا شماره خاصی را در این اپلیکیشن ها وارد کنید، تماس ها و پیامک های آن ها مسدود می شود و نمی توانید آن ها را دریافت کنید. اگر چنین برنامه ای دارید، لیست شماره ها و برنامه های مسدود شده را بررسی کنید. اگر برنامه My Companion را در لیست یافتید، آن را حذف نصب کنید.

مشکل سیستم تلفن همراه من را با استفاده از نسخه وب آن برطرف کنید

اگر مشکل برنامه موبایل من حل نشد، می توانید از وب سایت آنها استفاده کنید. وارد سایت موبایل من شوید سپس شماره خود را وارد کرده و در سایت ثبت نام کنید. در آنجا می توانید از خدمات مشابه این برنامه استفاده کنید.

بخونیدش:  چرا پلوتو از رده سیارات منظومه شمسی خارج شد

با استفاده از شماره دیگری مشکل را در برنامه تلفن همراه خود برطرف کنید

همچنین ممکن است شماره شما مسدود یا قطع شده باشد و به همین دلیل نتوانید از برنامه موبایل من استفاده کنید. برای بررسی مشکل باز نشدن گوشی من هنگام ورود به اپلیکیشن، شماره دیگری را در تنظیمات وارد کنید. سپس ویژگی های موبایل من را با این شماره بررسی کنید. البته این عدد باید با اولی باشد ولی دائمی یا معتبر بودن آن فرقی نمی کند.

برنامه موبایل من به دلیل خود برنامه مشکل دارد

گاهی اوقات این مشکل در برنامه تلفن همراه من به دلیل به روز رسانی های انجام شده توسط خود اپراتور رخ می دهد. در این صورت تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که صبر کنید تا مشکل حل شود. پس از اصلاح این اختلالات متناوب می توانید دوباره از برنامه استفاده کنید.

مشکل برنامه همراه من را با غیرفعال کردن VPN برطرف کنید

گاهی اوقات مشکل باز نشدن گوشی من به دلیل فعال شدن VPN یا برنامه های تغییر IP پیش می آید. برای رفع این مشکل، اگر این برنامه ها فعال هستند، آنها را غیرفعال کنید. سپس سعی کنید دوباره وارد شوید. گاهی اوقات این برنامه ها دسترسی به اینترنت را مسدود می کنند. در این صورت، وای فای یا داده های اینترنت را خاموش کنید. سپس گوشی را ریستارت کنید. اینترنت گوشی را دوباره روشن کنید و این بار سعی کنید به برنامه My Mobile متصل شوید.

چرا اپلیکیشن موبایل من باز نمی شود؟ به دلیل کش برنامه

مشکل سیستم تلفن همراه من ممکن است ناشی از حافظه پنهان و داده برنامه و تلفن باشد. می توانید کش را پاک کنید. برای این کار به Settings سپس Apps بروید.

پس از آن، از لیست وارد برنامه My Companion شوید. فشار دهید. حالا روی Storage ضربه بزنید.

در این بخش روی Clear Cache کلیک کنید تا کش برنامه پاک شود.

برای پاک کردن حافظه پنهان کل گوشی، به تنظیمات و سپس ذخیره‌سازی بروید. به دنبال داده های ذخیره شده در لیست بگردید.

فشار دهید. سپس روی OK کلیک کنید.

صبر کنید تا کش گوشی پاک شود.

چرا اپلیکیشن موبایل من متوقف شده است؟ با حذف و نصب مجدد برنامه مشکل را برطرف کنید

راه دیگر برای رفع مشکل برنامه My Companion حذف نصب و نصب مجدد آن است. برای این کار به Settings سپس Apps بروید. حالا اپلیکیشن را پیدا کرده و وارد آن شوید. سپس بر روی Uninstall کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه حذف شود.

حالا گوشی را ریستارت کنید. پس از فعال شدن، به Google Play یا سایت همراه اول بروید و اپلیکیشن My Mobile را دانلود و نصب کنید.

راه دیگر برای حذف نصب این برنامه، جستجوی My Mobile در Google Play است. سپس آن را وارد کرده و روی دکمه Uninstall کلیک کنید. صبر کنید تا برنامه حذف شود. سپس آن را دوباره نصب کنید.

چرا کد فعال سازی همراه من نمی آید؟ با آپدیت کردن برنامه مشکل را حل کنید

گاهی اوقات یک نسخه قدیمی از یک برنامه می تواند مشکلاتی ایجاد کند. ابتدا به روز رسانی سیستم موبایل می تواند این مشکل را حل کند. نام My Mobile App را در Google Play یا App Store جستجو کنید. اگر آپدیت وجود داشته باشد، دکمه Update در آنجا فعال می شود. روی آن ضربه بزنید و منتظر بمانید تا آپدیت کامل شود. سپس گوشی خود را ریستارت کنید و سپس سعی کنید وارد برنامه شوید.

با آپدیت سیستم عامل مشکل اتصال به اپلیکیشن موبایلم برطرف شد

ممکن است هنگام اجرای پرس و جو خطایی رخ داده باشد. لطفاً دوباره با من امتحان کنید زیرا سیستم عامل تلفن شما قدیمی است. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس وارد About phone شوید.

حالا به گزینه Software Update یا مشابه بروید.

روی بررسی به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید.

اگر آپدیت وجود داشته باشد، دکمه Update یا Install فعال می شود. روی آن ضربه بزنید و منتظر بمانید تا سیستم عامل گوشی به روز شود.

برای آشنایی کامل با نحوه به روز رسانی اندروید، آموزش آپدیت دستی و خودکار اندروید را مطالعه کنید.

با غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال مشکل باز نشدن گوشی را حل کنید

این احتمال وجود دارد که آنتی ویروس فعال شده باعث اختلال در عملکرد برنامه موبایل من شده باشد. گاهی اوقات آنتی ویروس ها این برنامه ها را به عنوان بدافزار می شناسند و به آنها اجازه کار نمی دهند. آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. سپس برنامه را بررسی کنید. اگر مشکل حل شد آنتی ویروس را حذف کنید و برنامه دیگری را نصب کنید.

بخونیدش:  چرا وقتی کاغذ را فوت می کنیم به سمت بالا میرود

برای مشاهده بهترین آنتی ویروس اندروید، معرفی ۱۲ مورد از بهترین آنتی ویروس های رایگان اندروید را بخوانید.

مشکل برنامه همراه من را با به‌روزرسانی ساعت برطرف کنید

برای رفع مشکل در اپلیکیشن موبایل من، می توانید ساعت سیستم خود را به روز کنید. برای این کار به تنظیمات بروید. سپس تاریخ و ساعت را وارد کنید. روی تاریخ و زمان خودکار ضربه بزنید. سپس منطقه زمانی خودکار را فعال کنید.

راه دیگر این است که داده ها و زمان خودکار را خاموش کنید. سپس روی تنظیم زمان کلیک کنید.

سپس زمان را مشخص کنید و روی OK یا Done کلیک کنید.

برای اطلاع از روش های دیگر مقاله نحوه تنظیم دقیق و خودکار ساعت اندروید با اینترنت را مطالعه کنید.

مشکل نرم افزار همراه من را با بررسی مجوزها برطرف کنید

وقتی برنامه ای را نصب می کنید و برای اولین بار سعی می کنید آن را اجرا کنید، سوالاتی از شما پرسیده می شود. به عنوان مثال، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید به برنامه اجازه دسترسی عمومی بدهید یا خیر. آیا به برنامه اجازه دسترسی به دوربین را می دهید یا خیر؟ در برخی از این مجوزها، برنامه عملکرد خود را از دست می دهد.

به همین دلیل، باید مجوز تماس، دسترسی به اینترنت، پیامک و غیره را بررسی کنید. برای این برنامه و اگر یکی از آنها غیرفعال است، آن را فعال کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات بروید.

سپس به Apps & Notifications رفته و روی Advanced ضربه بزنید. اکنون مجوزهای برنامه را وارد کنید.

اکنون عملکرد و مجوز مورد نظر را وارد کنید. به عنوان مثال، روی SMS کلیک کنید. وقتی وارد این قسمت می شوید می توانید ببینید کدام برنامه ها مجوز دسترسی به این قسمت را دارند و کدام ها مجوز دسترسی ندارند. برای فعال کردن مجوز، علامت چک را در مقابل این برنامه فعال کنید.

در برخی موارد، باید روی نام برنامه کلیک کنید. سپس وارد بخش ویژه آن شوید و با انتخاب Allow، مجوز را فعال کنید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که می توانید در مقاله نحوه کنترل و حذف مجوز دسترسی اپلیکیشن در اندروید مطالعه کنید.

مشکل نرم افزار همراه من را با نصب نسخه پایین تر برنامه برطرف کنید

در برخی موارد آپدیت های جدید برای یک برنامه ناقص بوده و به جای رفع مشکلات آن باعث ایجاد مشکل می شوند. بنابراین در اینترنت جستجو کنید و نسخه پایین برنامه را دانلود و نصب کنید تا مشکل نرم افزار موبایل من برطرف شود. در چنین شرایطی باید از سایت هایی استفاده کنید که فایل های نصب کننده اندروید برنامه ها را به اشتراک می گذارند.

مشکل باز نشدن گوشیم را با ریست شبکه حل کنید

راه دیگر برای رفع مشکل نرم افزار موبایل من ریست کردن شبکه است. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید. سپس روی Reset کلیک کنید. حالا روی Reset Network Settings کلیک کنید.

حالا روی Reset Settings کلیک کنید. سپس، اگر از شما رمز عبور یا پین خواسته شد، آن را وارد کنید.

برای یادگیری روش های مختلف، آموزش بازنشانی تنظیمات شبکه اندروید را مطالعه کنید.

مشکل ورود به برنامه تلفن همراه من را با تنظیم مجدد کارخانه برطرف کنید

اگر همه روش‌های ذکر شده نتوانستند مشکل برنامه تلفن همراه من را برطرف کنند، باید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. با این کار تمام داده های شما پاک می شود. بنابراین قبل از انجام این کار از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس وارد سیستم شوید.

سپس روی Reset ضربه بزنید و روی Erase All Data (Factory Reset) ضربه بزنید.

در نهایت بر روی Reset Phone ضربه بزنید.

نکته: مراحل این روش در گوشی های مختلف کمی متفاوت است.

با تماس با پشتیبانی مشکل اپلیکیشن موبایلم را حل کردم

اگر هیچ یک از این روش ها مشکل را حل نکرد، تنها راه این است که با پشتیبانی تلفن همراه من تماس بگیرید یا از قسمت پشتیبانی وب سایت موبایل من بروید و مشکل خود را با اپراتور در میان بگذارید. برای این کار با 9990 تماس بگیرید در صورتی که می خواهید از طریق شماره ای غیر از شماره همراه اول تماس بگیرید با شماره 091299900 تماس بگیرید افراد مسئول شما را راهنمایی خواهند کرد.

بخونیدش:  چرا از نظر شخصیت اصلی متن کتابفروشی مانند بهشت

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله انزل وب روش های رفع مشکل اپلیکیشن موبایل را آموزش داده ایم. برای حل این مشکل از چه روشی استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا