چطور با پلیس فتا تماس بگیرم
قانون جرایم رایانه ای در سال 2013 برای رسیدگی به شکایات مردم از جرایم رایانه ای تصویب شد.
بر اساس این قانون مواردی مانند شنود مخفیانه، جاسوسی رایانه ای، دستکاری رایانه ای، تخریب و اخلال در داده ها یا سامانه های رایانه ای و مخابراتی، سرقت و کلاهبرداری رایانه ای، حمله به حیا و اخلاق حسنه، نشر اکاذیب و… به مجازات
حال اگر در فضای مجازی جرمی در حق شما صورت گرفته است چگونه باید آن را پیگیری کنید؟ در این موارد مرجع رسیدگی و شکایت پلیس فتا است و برای شکایت باید مراحل زیر را طی کنید.
لینک را کپی کنید
آموزش شکایت آنلاین از پلیس فتا
برای شکایت اینترنتی در پلیس فتا ابتدا باید در سامانه ثنا به این آدرس ثبت نام کنید.
سپس به سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و در آنجا در کادری در صفحه اول مشاهده خواهید کرد که با وارد کردن نام استان، شهر و نوع شکایت در دفتر قضایی وقت ملاقات بگیرید.
شماره تلفن پلیس فتا: 096380
(برای تماس روی شماره تلفن کلیک کنید)
زمان پاسخگویی: 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
آدرس سایت پلیس فتا: cyberpolice.ir
درباره فونت FATA:
تماس با مرکز اورژانس سایبری یکی از ساده ترین راه های ارتباط مردم با پلیس فتا است و ماموران این مجموعه به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته به مردم خدمات رسانی و مشاوره می دهند و در صورت نیاز می توانند به شکایات مردمی رسیدگی کنند. ، در اسرع وقت این کار را انجام می دهند.
در چه مواردی باید با پلیس فتا تماس بگیرید:
هرگونه کلاهبرداری اینترنتی
آزار و اذیت از طریق شبکه های اجتماعی
برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شما
تبلیغ وب سایت مجرمانه در فضای مجازی
تولید و تشکیل بدافزار یا جرایم سایبری
تخریب و اختلال در داده ها و سیستم های کامپیوتری و مخابراتی
سرقت کامپیوتر و رمز عبور
استراق سمع غیر مجاز
تماس با پلیس ایران و فتا:
وب سایت تماس با ما ایرانیان هیچ ارتباطی با پلیس فتا ندارد و تنها اطلاعات تماس پلیس فتا را با متقاضیان به اشتراک می گذارد. در اینجا ما اطلاعات تماس مانند: شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل، آدرس شرکت، زمان پاسخگویی، آدرس رسانه های اجتماعی و غیره را ارائه می دهیم. در یک مکان و به طور منظم به مشتریان این شرکت ها در زمان کوتاه تری می رسد. دسترسی دارند.